Τουρκική έρευνα για τουρισμό

Τουρκική έρευνα για τουρισμό
Source Date: 15/12/2020
Source Url: https://www.turizmgunlugu.com/2020/12/15/konaklama-sektoru-anket-intha/

του site Turizm Günlüğü: τα ενδιαφέροντα ευρήματα της INTHA Survey 2020 για την Τουρκία

Η Διεθνής Ένωση Ξενοδόχων (INTHA) ξεκίνησε μια δημοσκόπηση για την κατάσταση του τομέα της φιλοξενίας αναφορικά με τον κορονοϊό που μετετράπη σε παγκόσμια κρίση και κηρύχθηκε ως πανδημία από τον ΠΟΥ. Στην έρευνα που τελείωσε στις 13 / 12 συμμετείχαν 5.630 εκπρόσωποι του τομέα από όλη την Τουρκία.

Τα πιο αξιοσημείωτα από τα αποτελέσματα ήταν ότι (α) ο τουρκικός τουρισμός θα βγει από την πανδημία σε μειονεκτική θέση κατά 60%, (β) χρειάζεται ανάπτυξη της προβολής και του marketing κατά 44% και (γ) το σύστημα all inclusive έχει επηρεάσει αρνητικά την αξία του του τουριστικού προϊόντος στην Τουρκία μέχρι 60%.

Πιο αναλυτικά οι ερωτήσεις της έρευνας κι οι απαντήσεις που δόθηκαν είτε ως προσδοκίες είτε ως εκτιμήσεις ήταν οι εξής:

1 – Ποιό segment θα κάνει διανυκτέρευση το 2021 στην Τουρκία ;

41,90% Business
48,90% Leisure
09,20% MICE

2 – Ποιός παράγοντας θα είναι καθορσιτικός το 2021 yılında για τον τουρκικό τουρισμό;

25,00% διαπροσωπικές σχέσεις
75,00% Online / Ψηφιακές πρακτικές

3 – Ποιός τομέας θεωρείται ότι θα έχει περισσότερους επισκέπτες από εσωτερικό κι εξωτερικό το 2021;

19,40% Τρόφιμα
75,20% Υγεία
05,40& Αυτοκίνηση

4 – Τί θα αυξηθεί το 2021 στον τουρκικό τουρισμό;

51,80 % Πληρότητες
13,50 % Έσοδα
34,70 % Μέση Τιμή Δωματίου

5 – Πώς θα βγει ο "τουρισμός της Τουρκίας" από την πανδημία Covid-19 ;

40,60% Πλεονεκτικά
59,40% Μειονεκτικά

6 – Ποιό μέσο θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο στις στρατηγικές πωλήσεων μετά από την πανδημία;

35,90% Sales Call
64,10% Tele Marketing

7 – Τί θα προσέξουν περισσότερο οι επισκέπτες στις προτιμήσεις και τις επιλογές ξενοδοχείου ;

18,60% Τιμές
73,10% Υγιεινή
08,20% Γεωγραφική θέση/ τοποθεσία

8 – Ποιό σημείο είναι το πιο σημαντικό προς ανάπτυξη για τον τουρκικό τουρισμό;

20,90% ο καθορισμός σωστών τιμών
35,50% το προσωπικό με προσόντα
43,60% η προβολή και το marketing

9 – Ποιά η πρωτεύουσα του τουρκικού τουρισμού από άποψη συσώρευσης segments περιήγησης, business, συνέδρια κλπ.;

21,80% Antalya
01,60% Bodrum
76,60% İstanbul

10 – Πώς επηρεάζει το σύστημα all inclusive την αξία του του τουρκικού τουρισμού;

40,70% θετικά
59,30% Αρνητικά

Από τον ίδιο συντάκτη