Δέκα αλλαγές στα ξενοδοχεία

Δέκα αλλαγές στα ξενοδοχεία

του Turizm Günlüğü (24/4/20): λόγω της παγκόσμιας επιδημίας μπορεί να ξεκινήσει μια περίοδος αλλαγών

Λόγω της παγκόσμιας επιδημίας μπορεί να ξεκινήσει μια περίοδος αλλαγών από τις διαδικασίες Check-in στα ξενοδοχεία ως τον τρόπο καθαρισμού των δωματίων. Ειδικοί στον κλάδο του καταλύμματος θεωρούν ότι η επιδημία θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τη διαμονή στο ξενοδοχείο. Τί μπορεί λοιπόν να αλλάξει; Σταχυολογήσαμε για σας τα ενδεχόμενα σε 10 τίτλους:

1. Έλεγχος Θερμοκρασίας Επισκεπτών

Ήδη ορισμένα ξενοδοχεία ελέγχουν με υπευθύνους υγείας ή ασφαλείας τη θερμοκρασία των επισκεπτών τους κατά την άφιξή τους προτού εισέλθουν στο κτήριο. Η επιδημία, μπορούμε να πούμε, κατέχει ήδη την πρώτη θέση στις προτεραιότητες των αντιλήψεων περί ασφαλείας.

2. Περιορισμός Αριθμού Χρηστών Ασανσέρ

Ο περιορισμός του αριθμού χρηστών κι η απαγόρευση επιβίβασης πολλών ατόμων σε ασανσέρ είναι ήδη στην επικαιρότητα για πολλούς και διαφορετικούς χώρους. 

3. Μινιμπαρ και σκεύη καφέ σε δωμάτεια

Προκειμένου να εξασφαλιστεί περισσότερο η υγειινή, προϊόντα μινιμπάρ και σκεύη για την κατανάλωση καφέ ή τσαγιού στα δωμάτια ενδέχεται να περάσουν στην ιστορία.

4. Μπουφέ πρωινού και εστιατόρια

Οι επισκέπτες μπορεί πλέον να σκέπτονται ότι οι μπουφέδες πρωινού κι η παραμονή στα λόμπι - δύο από τα ων ουκ άνευ των ξενοδοχείων - δεν είναι πλέον ασφαλή. Ίσως αντί ανοιχτών μπουφέ να ετοιμάζονται πλέον τροφές σε πακέτο που θα παρουσίαζονται στο χώρο του λόμπι.

5. Κρατήσεις, check-in και check-out

Προκειμένου να μειωθεί στο μέγιστο η επαφή, οι κρατήσεις, η είσοδος κι η έξοδος κι η επιλογή δωματίου ενδέχεται να γίνονται μέσω ψηφιακής τεχνολογίας. Ενδέχεται ακόμα τα τηλέφωνα να χρησιμοποιούνται ως κλειδιά δωματίου προκειμένου να αποφευχθεί η επαφή με την υποδοχή (ρεσεψιον ντεσκ).

6. Καθαρισμός δωματίων

Ο καθαρισμός κατά την παραμονή επισκεπτών ενδέχεται να καταργηθεί και να παρέχονται θήκες στους επισκέπτες για τα προς πλύση σεντόνια και πετσέτες. Τα δωμάτια θα καθαρίζονται 24 ώρες μετά από την αναχώρηση των επισκεπτών.

7. Εξοπλισμός δωματίων

Τα πολλά μαξιλάρια ενδέχεται να καταργηθούν και τα είδη ατομικής υγιεινής να παρέχονται μετά από σχετικό αίτημα. Οι πετσέτες ενδέχεται να παρέχονται σε ειδική συσκευασία.

8. Χώροι γυμναστικής και σπα

 

Προκειμένουν να αεξασφαλιστεί απόσταση μεταξύ των χρηστών, οι ανωτέρω χώροι ενδέχονται να ανοίγουν για ορισμένο χρονικό διάστημα σε κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.

9. Σύστημα κεντρικού εξαερισμού

Ενώ συζητιέται το αν ο κλιματισμός συμβάλει στη μετάδοση του ιού, τα ξενοδοχεία μπορεί να χρειαστεί να αποδεικνύουν με έγγραφα στους επισκέπτες τους την τακτική συντήρηση και καθαρισμό του κεντρικού συστήματος air condition. Ενδέχεται ακόμα τα ξενοδοχεία να χρειαστεί να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις επισκεπτών για εξατομίκευση της χρήσης του συστήματος κλιματισμού.

10. Χρήση μάσκας κι εξοπλισμού από τους εργαζομένους

Ενώ η θερμή υποδοχή κι η κοντινή επαφή αποτελούν το πιο σημαντικό στοιχείο της φιλοξενείας, η απουσία οποιασδήποτε επαφής στα ξενοδοχεία είναι πλέον στην επικαιρότητα. Το ενδεχόμενο μεγάλων αλλαγών στις αρμοδιότητες των εργαζομένων στον τουρισμό είναι μεγάλο: η χρήση προστατευτικού εξοπλισμού δεν θα είναι θέμα επιλογής, τα μέτρα προφύλαξης δεν θα επηρεάσουν μόνο τους εργαζομένους ενώ ορισμένες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις προσαρμόζονται ήδη με τρόπο που αναδεικνύει την άνοδο της τεχνολογίας στο θέμα αυατό από κάθε άποψη.

[γράφημα από το αρχείο του Turkey Today]

 

 

 

Από τον ίδιο συντάκτη